Emmas rader

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Inga barn hemma

Av emmasrader - 3 november 2011 16:10

 Vilken härlig dag det har varit.


Ställde klockan i morse för att komma upp tid. Liam skulle till mormor och Kevin till farmor, och jag fick en välbehövlig egentid. Innan jag skjutsade barnen så åkte i och storhandla, vi hängde nästan på låset med pensionärerna.

 Bästa tiden att handla är på morgonen då är det som lugnast.

Efter storhandling och lämning av barn så åkte jag hem med maten och tog med mig ena hunden ner till stan för att gå ut och gå med en vän. Innan promenaden så luncha vi och drack kaffe. Riktigt härligt att bara vara och sitta och prata i lugn och ro utan barn.


  


Har inte haft några problem med promenader utan har klarat av att gå hur långt som helst med hundarna men idag så kände jag.

Ryggen började värka och jag hann inte med utan vi fick dra ner på tempot.

 Jag är glad att ryggen inte börjat dumma sig på mig tidigare då jag har diskbråk men som jag inte har haft problem med på länge.


Nu är jag hemma igen och har hunnit med promenad med andra vovven, städat av inne då ena fäller som jag vet inte vad, gjort en sallad till kvällsmat och nu sitter jag här med en kopp kaffe och tända ljus och njuter av lugnet och tystnaden.

 


  

  

Ska snart åka och hämta barnen men ska vänta tills sambon kommer då jag hoppas att han vill följa med.

Längtar efter mina ungar ;D

Ha en fortsatt härlig torsdag eftermiddag!


PUSS OCH KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmasrader - 5 november 2011 19:54

Hej mina vänner!   Nyss hemkommen från forshaga där vi varit och kollat när Kevin spelat hockeymatch. 2 spelade matcher och 2 vinster och med det nöjda killar.. Kevin petade in 4mål, 2 i vardera match, med andra ord en stolt mamma. Åkte redan v...

Av emmasrader - 4 november 2011 07:17

Fredgsmorgonen är här och det gillas.    Jag och Liam sitter och kollar på bolibompa medans Kevin fortforande sover och kommer säkert göra ett tag till. Snart ska jag gå och göra frukost åt oss. Vi funderar på att åka till mormor även idag. Lia...

Av emmasrader - 2 november 2011 21:45

Välkomna till min blogg! Den här bloggen kommer att handla om mitt liv som mamma till mina två underbara killar Kevin 9år och Liam 6år. Kevin är en sportgalen kille som älskar hockey och fotboll. Liam är crossåkare som oxå älskar lastbilar och trak...

Presentation

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Min graviditet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards